2017. június 21., szerda

Visszatértem!

Sziasztok!

Mint tudjátok, a blogot privátra raktam, többféle okból is. Az elején még azt terveztem, hogy átírom az egészet, mert maga a sztori írói fejjel nem tetszett. És, hogy miért nem? Az eleje így vissza olvasva eléggé gagyi. Ezt őszintén beismerem. Ezért is akartam mindent megváltoztatni rajta. Ez szép kis elképzelés volt, mindaddig míg át nem estem, azon a ponton, hogy nem ment az írás, akárhányszor megnyitottam a bloggert. Tudom, hogy szemétség volt privátra rakni, mert voltak olyan olvasóim, akik teljes szívükből imádták a sztorit. Tőlük szeretnék most őszintén bocsánatot kérni.
És, most mi ez a hirtelen visszatérés? Egy kedves barátom, írt nekem, hogy többen is kértetek meghívót tőle emailben. Ezért is szeretnék most visszatérni és újra írni a fejezeteket. A sztori egy-két helyen változni fog, ahogy a szereplők is. De ettől nem kell megijedni.


Még egyszer bocsánat a hosszú szünetért.

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy visszatértél, és újra olvashatom a történeted. :9
    Én is meglepődtem, hogy privát lett a blog, de a türelem rózsát terem - ebben az esetben "visszatérést".
    Kíváncsian várom fejleményeket. :)

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóci!

      Annyira örülök, hogy még itt vagy velem, és türelmesen várod az új fejezetet. Remélem elnyeri majd a tetszésedet az újjá írt fejezet. :)

      Törlés
  2. Szia. Annyira örülök hogy újra nyilvános lett a blogod. Nagyon régen olvastam aztán úgy elfelejtődött, aztán újra eszembe jutott és megkerestem. De mikor megláttam hogy meghívó kell hozzá, szabályosan pánikba estem, főleg azért mert se az elérhetőségedet se semmit nem tudtam a blogról. Aztán megtaláltam a trailert és írtam annak a kedves lánynak aki csinálta és ő nyugtatott meg. Szóval a lényeg hogy nagyon örülök annak hogy úgy döntöttél, nem hagyod abba, mert ez a blog egyszerűen fantasztikus. Alig várom a részeket:)
    Üdv: egy lelkes olvasód és rajongód egyben, Lili. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy visszatértél hozzám, és hogy még mindig érdekel a történet. Remélem az új változat is annyira tetszeni fog, mint a régi. A fejezettel pedig igyekszem. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés